XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
(Postaria dator).
- Nortzuk dira Miren eta Joseba?.
- Gu gara.
- Hartu eskutitza.
- Egunon.
- Egunon.
- Artzaina, zu (al) zara?.
- Ez.
Ni ez naiz.
Txabolan dago eta gazta egiten ari da.
- Eskerrik asko.
Banoa.
Agur.
- Agur.
Elkarrizketa hauek eskatzen duten egoera / ekintzak klasean ondo prestatu beharko dira.
3.4 PLASTIKA / DINAMIKA / MORFOSINTAXIAZKO ARIKETAK.
GU / ZUEK.- Ikasleen artean, binaka, txartel batzuk banatu: katuak, txakurrak, ardiak...; artzainak, sendagileak, gaixoak...; maleta...
Irakasleak galdetuko du:
(Ik.:
(Ik.:
(Ik.:
Ikasleek, binaka, nortzuk diren, zertan ari diren eta zer duten azalduko dute.
Era honetako elkarrizketak beste pertsonaiekin ere egin daitezke.
- Aginteak ematerakoan,
- Ikasleak taldeka bildu berezitasun baten arabera: jertse gorridunak, betaurrekodunak, ile beltzadunak, e.a.
Honela dinamika arin batez talde guztiekin egingo da.
- Ikasleen artean ogibideak banatu.
Bakoitzak bere taldekoak nortzuk diren asmatu beharko du jendeari galdetuz: